مجموعه فرودیزاین، تولید کننده انواع مبلمان سفارشی

استیل 304 وارداتی، کیفیت و مقاومت به همراه زیبایی در مبلمان
جستجو کردن
Close this search box.
استیل 304 وارداتی، کیفیت و مقاومت به همراه زیبایی در مبلمان
استیل 304 وارداتی، کیفیت و مقاومت به همراه زیبایی در مبلمان

آخرین مطالب

مشاهده آخرین محصولات

جدید ترین و بهترین محصولات ما را در فروشگاه فرودیزاین مشاهده نمایید.

جهت سفارش محصولات می توانید به صورت خرید آنلاین و یا تماس با مجموعه اقدام نمایید.

اگر محصول دیگری مد نظرتان است تنها کافیست عکس محصول مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا با کیفیتی مثال زدنی آن را برایتان بسازیم…

دسته بندی محصولات:

ست مبلمان

مبل ال

کاناپه

مبل تک نفره

مبل اداری

ست میز و صندلی غذاخوری

میز غذا خوری

صندلی غذاخوری

صندلی بار

نیمکت

پاف

میز جلو مبلی

میز تلویزیون

میز عسلی

میز بار

میز کنسول

تخت

میز آرایش

پا تختی

شلف و کتابخانه

جا کفشی

تابلو

آینه

ساعت

استیل 304 وارداتی، کیفیت و مقاومت به همراه زیبایی در مبلمان

استیل 304 وارداتی، کیفیت و مقاومت به همراه زیبایی در مبلمان

برای افرادی که کیفیت به همراه زیبایی را مدنظر قرار می‌دهند مبلمان ساخته‌شده از استیل 304 وارداتی بهترین انتخاب است. شاید خرید مبلمان در بین دنیایی از طرح، رنگ و جنس مشکل باشد. به‌ویژه برای خانم‌های محترم انتخاب سخت‌تر است. خانم‌ها معیار زیبایی را ملاک اول و آخر انتخاب خود قرار می‌دهند. در درجه بعد به معیارهای دیگر توجه می‌کنند.

البته زیبایی ظاهری نیز مهم است اما برای خرید معیارهای مختلفی باید مدنظر قرار بگیرد. در زمان خرید باید دقت کافی را به خرج دهید تا بعد از گذشت مدتی از خرید خود پشیمان نشوید.

معیار اصلی برای انتخاب هر نوع کالایی کیفیت است. کیفیت رابطه مستقیمی با جنس و متریال اولیه دارد. این اصل در مورد خرید مبلمان نیز صادق است. ما در فرودیزاین این ضمانت را به شما می‌دهیم که بهترین و باکیفیت‌ترین کارهای سفارشی را با مناسب‌ترین قیمت برای شما عزیزان تولید کنیم. استفاده از مواد و متریال باکیفیت و درجه‌یک در کنار به‌کارگیری نیروی کار آموزش‌دیده و متخصص باعث شده تا محصول نهایی، طبق سفارش شما، با بهترین کیفیت برای شما تولید و ارسال گردد.

استیل 304 وارداتی، کیفیت و مقاومت به همراه زیبایی در مبلمان

متریال مختلف در ساخت مبلمان؛ استیل 304 وارداتی

امروزه متریال های بسیار متنوعی در ساخت قسمت‌های مختلف مبل استفاده می‌شود. انواع چوب، انواع پارچه‌های طبیعی و مصنوعی، انواع اسفنج و فوم‌ها و… را می‌توان نام برد.

استیل یکی از متریال های نوین است که به دلیل ظاهر زیبا محبوبیت ویژه‌ای پیداکرده است. درنتیجه از مبلمان ساخته‌شده با استیل 304 وارداتی استقبال زیادی می‌شود. در سبک مدرن از این متریال بیشتر استفاده می‌شود. البته این متریال کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. در ساخت لوازم‌خانگی مانند مبلمان نیز از آن استفاده می‌شود. مبلمان استیل ۳۰۴ ظاهری بسیار براق، صاف و آینه‌ای دارند.

لازم به ذکر است که مجموعه فرودیزاین در ساخت محصولات سفارشی شما از استیل 304 وارداتی استفاده خواهد کرد. در ساخت سرویس مدنظر شما این تضمین را خواهیم داد که هیچ‌گونه جای جوش و اتصالات دیده نخواهد شد و محصولی بسیار شیک و سفارشی برای شما طراحی و ساخته خواهد شد.

ویژگی‌ها و مزایای استفاده استیل 304 وارداتی در ساخت مبلمان

این آلیاژ یعنی استیل 304 وارداتی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که در صنایع مختلف ازجمله مبلمان استفاده می‌شود. برای کسانی که به زیبایی اهمیت می‌دهند انتخاب مبلمان استیل ۳۰۴ یک انتخاب لاکچری و خاص محسوب می‌شود. این سبک از مبلمان که در فرودیزاین تولید می‌شوند نمایی براق، صیقلی و کاملاً آینه‌ای دارند.

بعضی افراد به دنبال یک متریال بسیار مقاوم هستند تا به مدت طولانی از آن استفاده کنند. به‌عبارت‌دیگر کیفیت به همراه زیبایی را مدنظر قرار می‌دهند. بنابراین ما در مجموعه فرودیزاین مبلمان ساخته‌شده با استیل 304 وارداتی را پیشنهاد می‌کنیم. این آلیاژ در برابر سایش و خش بسیار مقاوم است. استیل ۳۰۴ در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است زیرا ضدزنگ است و در معرض آب و رطوبت دچار اکسید و خوردگی نمی‌شود.

استیل 304 وارداتی، کیفیت و مقاومت به همراه زیبایی در مبلمان

رنگ مبلمان استیل ۳۰۴ کاملاً ثابت است و کدر نمی‌شود. زمانی که آلودگی بر روی آن بنشیند یا کثیف شود به‌راحتی می‌توانید با یکپارچه آن را تمیز کنید. استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد. وزن‌های متفاوت را به‌راحتی تحمل می‌کند بدون اینکه به اسکلت مبل و پایه آن آسیب وارد شود و به‌مرورزمان مانند چوب و آهن دچار اصطکاک نمی‌شود.

استیل ۳۰۴ در سبک‌های مدرن، اسپرت، راحتی و حتی کلاسیک قابل‌استفاده است. در قسمت‌های مختلف مبلمان مانند پایه، بدنه، دسته‌ها و حتی طراحی میز عسلی از آن استفاده می‌شود. بعضی از تولیدکننده‌ها با استفاده از دستگاه لیزر cnc نقش‌هایی را بر روی ورق استیل (بدنه مبل، صندلی و میز) اجرا می‌کنند که می‌تواند نمایی بسیار زیبا و شیک به محصول موردنظر شما ببخشد.

استیل 304 وارداتی رنگی؛ متریالی نوین و زیبا

در طراحی و تولید مبلمان با استیل 304 وارداتی از ورق‌های استیل رنگی نیز استفاده می‌کنند. این ورق‌های رنگی بیشتر جنبه تزئینی دارند. ابتدا بهتر است بدانید که ورق استیل 304 از نیکل، کروم و آهن تشکیل‌شده است. کروم ضدزنگ است که نقش مهمی در ورق استیل رنگی ایفا می‌کند. همان‌طور که می‌دانید استیل 304 به‌طور طبیعی نقره‌ای‌رنگ (سیلور) است و در فرودیزاین برای ایجاد پوشش‌های رنگی این ورق استیل از روش PVD (Physical Vapor Deposition) استفاده می‌کنیم.

برای ایجاد پوشش رنگی ورق باید عاری از هرگونه آلودگی باشد. سپس ورق استیل داخل محفظه‌ای که خلأ است قرار می‌گیرد. محفظه را از گاز آرگون پر می‌کنند. باید سطح فلز با یون‌های آرگون تماس برقرار کند. اتم‌های فلز که برای رنگ استفاده می‌شود بخار شده و بر روی ورق آلیاژی قرار می‌گیرند. البته نیاز نیست شما ذهن خود را درگیر این مراحل بکنید! تنها کافیست به فرودیزاین اعتماد کنید تا بهترین کیفیت استیل 304 وارداتی را در رنگ سیلور یا طلایی برای ساخت محصول سفارشی شما استفاده نمایند.

استیل 304 وارداتی، کیفیت و مقاومت به همراه زیبایی در مبلمان

بیشتر بخوانید: چگونه یک مبل خوب را تشخیص دهیم؟

مزایای روش PVD برای پوشش‌دهی استیل

به جزء روش انباشت بخار فیزیکی، تکنیک‌های دیگری مانند آبکاری و رنگرزی برای پوشش‌دهی ورق استیل وجود دارد. اما از فرآیند PVD به خاطر مزایای زیاد آن در مقایسه با دیگر روش‌ها بیشتر استقبال می‌شود. مهم‌ترین مزیت‌های اعمال رنگ روی سطح ورق استیل رنگی به شیوه انباشت بخار فیزیکی به شرح زیر است:

  • خصوصیات ورق فولادی را تغییر نمی‌دهد.
  • باعث افزایش مقاومت و سایش ورق رنگی می‌شود.
  • اعمال رنگ به روش PVD از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • خاصیت مقاومت خوردگی آن را افزایش می‌دهد.
  • ضخامت لایه رنگ قابل‌کنترل است.
  • دوستدار محیط‌زیست است و به‌این‌ترتیب باعث تولید هیچ‌گونه گاز مضر، فاضلاب سمی و پسماند خطرناک نمی‌شود.
  • باعث افزایش طول عمر ورق استیل می‌شود.
  • ورق آلیاژ ساده دارای خاصیت بازیافت 100 درصد است، ورق‌های استیل رنگی بعد از پوشش‌دهی به شیوه PVD همچنان قابلیت بازیافت دارند.

استیل 304 وارداتی (Stainless steel) چیست؟

حال بیایید بعد از توضیحات بالا در کل ببینیم استیل 304 چیست و چگونه ساخته می‌شود. استیل 304 وارداتی بانام استنلس استیل شناخته می‌شود. البته با عنوان استیل نگیر نیز معروف است زیرا آهنربا به خود جذب نمی‌کند. عدم جذب آهنربا به دلیل وجود عنصر کروم در آن است. استیل نگیر کاربرد بیشتری نسبت به استیل بگیر دارد. البته قیمت بالاتری نیز دارد.

استیل نگیر از دو عنصر اصلی با نام نیکل (۵% تا ۸%) و کروم (۱۸% تا ۲۰%) تشکیل‌شده است. ترکیب دیگری با نام عنصر مولیبدن در ورق استیل ۳۰۴ وجود دارد. این عنصر استحکام و مقاومت ورق استیل را بالا می‌برد. این ویژگی باعث کاربرد بیشتر این فلز در صنعت مبلمان استیل ۳۰۴ شده است. فشار ناشی از وزن‌های متفاوت را تحمل می‌کند. بنابراین استقامت آن از فولادهای رایج در بازار بیشتر است.

ویژگی دیگر استیل 304 وارداتی قابلیت شکل‌پذیری بالای آن است. می‌توان آن را با طرح‌های مختلف قالب‌گیری کرد. روش تولید به این صورت است که ابتدا از شمش یا تختال‌های ورق استیل استفاده می‌کنند. این شمش‌ها از ذوب ضایعات آهنی یا روش‌های دیگر به دست می‌آیند. شمش‌ها وارد کوره پیش گرم می‌شوند که دمای آن در حدود ۱۲۵۰ درجه سانتی‌گراد است.

سپس محصول وارد مرحله نورد گرم می‌شوند. توسط غلتک‌هایی که تعبیه‌شده است چندین بار از بین آن‌ها عبور می‌کنند تا زمانی که به ضخامت موردنظر برسند. در فرآیند سرد شدن یک‌لایه اکسید روی ورق‌ها شکل می‌گیرد. در مرحله بعد که اسید شویی است اکسیدها از روی ورق‌ها پاک می‌شوند. ورق‌ها در دمای اتاق دوباره گرم می‌شوند و وارد مرحله نورد سرد می‌شوند. هدف ارتقای کیفیت و کاهش ضخامت است. بعد از گذراندن چند مرحله دیگر محصول نهایی که همان استیل ۳۰۴ است تولید می‌شود. لازم به ذکر است که مجموعه فرودیزاین در ساخت محصولات خود تنها از استیل 304 وارداتی استفاده خواهد کرد تا با خیالی آسوده محصولی تضمینی برای شما عزیزان تولید و عرضه نماید.

در مجموعه بزرگ فرودیزاین بهترین طراحان و متخصصان گرد هم جمع شده‌اند تا بهترین کالاها را تولید کنند. در این راستا همراه بادانش روز از بهترین متریال ها برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند.

فرودیزاین این امکان را فراهم کرده است که طرح‌های سفارشی شما با بهترین کیفیت تولید شوند. محصول موردنظر را در کمترین زمان با بالاترین کیفیت تحویل مشتری گرامی می‌دهد. تنها کافیست عکس محصول موردنظرتان را به همراه اندازه برای ما ارسال نمایید.

اگر در زمینه‌های مختلف نیاز به مشاوره داشته باشید می‌توانید از خدمات مشاوره فرودیزاین نیز استفاده کنید. هدف ما رضایت شما مشتریان گرامی است. برای این کار تنها کافیست با شماره 09121951129 و یا شماره‌های درج‌شده در سایت تماس حاصل بفرمایید.

مقایسه استیل 201 و 304

فولادهای آلیاژی در دسته‌های مختلف با سری‌های 200، 300 یا 400 قرار داده می‌شوند. استیل‌ها در دودسته استیل بگیر (مغناطیسی) و یا نگیر (غیر مغناطیسی) تقسیم‌بندی می‌شوند.

استیل‌های سری 200 و 300 مشابه با یکدیگر در دسته فولادهای آستنیتی قرار می‌گیرند که به همان استیل غیر مغناطیسی یا نگیر شناخته می‌شوند. مهم‌ترین تفاوت موجود در این دو نوع استیل به مقدار نیکل موجود در ساختار ترکیبی آن‌ها مربوط می‌شود. در استیل‌های سری 200 مقدار نیکل کمتر از 5 درصد است و از مقدار زیادی آلیاژ کروم و منگنز استفاده‌شده است. با توجه به همین موضوع مقدار مقاومت در برابر خوردگی و استحکام استیل‌های سری 200 کمتر است اما به دلیل قیمت پایین‌تری که دارند بیشتر در مصارف عمومی کاربرد دارند.

به‌منظور مقایسه و بررسی تفاوت‌های استیل 201 و 304 باید این دو نوع محصول را از جوانب مختلف با یکدیگر مقایسه نمایید.

ساختار فیزیکی: استیل 201 نوعی از آلیاژ استنلس است که از مقدار زیادی منگنز و نیتروژن و حدود 5 درصد نیکل شناخته می‌شود و این در حالی است که استیل 304 دارای مقدار نیکل بیشتری (حدود 8 درصد) است.

شکل‌پذیری و میزان انعطاف‌پذیری: استیل 201 به دلیل داشتن ساختار مستحکم‌تر و مقاوم‌تر نسبت به استیل 304، فرم پذیری و قابلیت جوشکاری کمتری دارد.

رده‌بندی آلیاژی: استیل 201 یکی از انواع فلزات آستنیتی است و این در حالی است که استیل 304 یکی از انواع فولادهای آستنیتی است.

میزان مقاومت رد برابر خوردگی: استیل 201 یکی از آلیاژهای با مقاومت و دوام بالا است اما این به معنای داشتن مقاومت بیشتر در برابر خوردگی نیست. این در حالی است که استیل 304 از مقاومت بالاتری در برابر خوردگی برخوردار است و بیشتر در صنایع پزشکی و دکوراتیو استفاده می‌شود. به‌نحوی‌که یک جایگزین مناسب برای آلیاژهای قدیمی به شمار می‌رود.

قیمت: استیل 201 به دلیل مقاومت کمتر در برابر خوردگی و استفاده از نیکل کمتر در ساختارش قیمت پایین‌تری نسبت به استیل 304 دارد و به همین علت متأسفانه افراد بیشتری متقاضی خرید استیل 201 هستند.

میزان ضدزنگ بودن: استیل 304 با قرار گرفتن در محیط‌های باز با توجه به خاصیت ضدزنگ بودن و مقاومت در برابر خوردگی دارای دوام بیشتری است و این در حالی است که استیل 201 در محیط‌های باز قابلیت استفاده را ندارد.

رنگ: یکی دیگر از تفاوت‌های این دو نوع استیل مربوط به رنگ آن‌ها است. استیل 201 به دلیل منگنز بیشتر دارای سطحی تیره‌تر است که این تفاوت به‌صورت جزئی وجود دارد و بسیاری از افراد قدرت تشخیص آن را نخواهند داشت.

استیل 304 وارداتی، کیفیت و مقاومت به همراه زیبایی در مبلمان

راه شناسایی استیل 201 از 304

با توجه به تفاوت‌های ذکرشده بین استیل 201 و 304 و البته داشتن ظاهری مشابه با یکدیگر شاید شناسایی این دو نوع استیل از یکدیگر بدون داشتن نظر کارشناسی کمی سخت باشد. در اینجا چند روش برای شناسایی و تفکیک این دو نوع استیل از یکدیگر را برای شما عنوان می‌کنیم:

  • استیل 201 به دلیل منگنز بیشتر در برابر آهن‌رباهای قوی عکس‌العمل نشان می‌دهد.
  • استیل 304 در برابر ایجاد خط بر روی سطح توسط چاقو مقاومت بیشتری دارد.
  • استفاده از محلول‌های اسیدی

کاربردهای استیل 304 وارداتی رنگی

همان‌طور که اشاره کردیم ورق استنلس استیل 304 رنگی دارای مقاومت و دوام بالا و همچنین جلوه‌ای استثنایی است. تمام این مشخصات ورق استیل رنگی را به محصولی همه‌کاره تبدیل کرده‌اند که در بین مصرف‌کنندگان بازخورد خوبی از خود نشان داده است. مهم‌ترین موارد استفاده از آن به شرح زیر است:

 آسانسور

 لوازم‌خانگی

 جواهرات و زیورآلات

 گنبد و گلدسته‌سازی

 نمای بیرون ساختمان‌ها

 تابلوسازی

 شیرآلات

 ساعت‌ها

 آینه‌ها

 سقف کاذب

 کابینت‌سازی

 کارخانه‌جات مواد غذایی

 هتل‌ها

 صنعت حمل‌ونقل

 وسایل معماری و دکوراسیون داخلی  و دیگر محصولات دکوراتیو

ارتباط با فرودیزاین و ثبت سفارش

شما عزیزان می‌توانید برای ثبت سفارش و یا مشاهده محصولات و نمونه کارهای ما در فرودیزاین به وب‌سایت مجموعه به آدرس www.ferrodesign-co.com مراجعه نمایید و یا برای دریافت مشاوره‌های بیشتر با شماره‌های درج‌شده در صفحه تماس با ما، تماس حاصل بفرمایید. همچنین می‌توانید برای مشاهده گالری محصولات و یا بیان نقطه نظرات خود با ما از طریق شبکه‌های اجتماعی ازجمله تلگرام، اینستاگرام و واتسآپ با ما در ارتباط باشید.

در فرودیزاین این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم تا بتوانید تنها با ارسال عکس و اندازه‌های محصول موردنظرتان، با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، محصولی سفارشی و تضمینی را دریافت نمایید. بر ای دریافت مشاوره رایگان با فرودیزاین در ارتباط باشید.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
استیل 304 وارداتی، کیفیت و مقاومت به همراه زیبایی در مبلمان

فرودیزاین

تولید مبلمان با کیفیت و سفارشی
انجام تمام کارهای ژورنالی و سفارشی شما

On Key

Related Posts