مجموعه فرودیزاین، تولید کننده انواع مبلمان سفارشی

بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی بهترین انتخاب است؟
جستجو کردن
Close this search box.
بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی بهترین انتخاب است؟
بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی بهترین انتخاب است؟

آخرین مطالب

مشاهده آخرین محصولات

جدید ترین و بهترین محصولات ما را در فروشگاه فرودیزاین مشاهده نمایید.

جهت سفارش محصولات می توانید به صورت خرید آنلاین و یا تماس با مجموعه اقدام نمایید.

اگر محصول دیگری مد نظرتان است تنها کافیست عکس محصول مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا با کیفیتی مثال زدنی آن را برایتان بسازیم…

دسته بندی محصولات:

ست مبلمان

مبل ال

کاناپه

مبل تک نفره

مبل اداری

ست میز و صندلی غذاخوری

میز غذا خوری

صندلی غذاخوری

صندلی بار

نیمکت

پاف

میز جلو مبلی

میز تلویزیون

میز عسلی

میز بار

میز کنسول

تخت

میز آرایش

پا تختی

شلف و کتابخانه

جا کفشی

تابلو

آینه

ساعت

بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی بهترین انتخاب است؟

بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی بهترین انتخاب است؟

دکوراسیون فضاهای کوچک از جمله چالش‌برانگیزترین موضوعاتی است که هر کسی را می‌تواند کلافه کند. معمولا به هنگام طراحی فضاهای کوچک با موضوعات زیادی مواجه می‌شویم اما مطمئنا یکی از مهم‌ترین آن‌ها انتخاب بهترین مبل برای فضاهای کوچک است. چرا که مبل شما یکی بزرگترین عناصر دکوراسیون‌تان است و فضای زیادی از اتاق را اشغال می‌کند. حالا سوال اینجاست که چه مبلی برای فضاهای کوچک مناسب‌تر است؟

واقعیت این است که هر سهل‌انگار کوچکی در انتخاب مبل برای فضاهای کوچک می‌تواند فاجعه‌ی بزرگی را در پیش داشته باشد. با این‌که فضاهای کوچک تاحدودی دست و بال ما را برای طراحی دلخواه بسته است اما با این حال شما هنوز هم می‌توانید فضایی شیک و دلنشین بسازید. ما در ادامه بهترین مدل‌های مبل برای فضاهای کوچک را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید متناسب با سلیقه و دکوراسیون‌‌تان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

به این نکته نیز اشاره کنیم که در فروشگاه فرودیزاین محصولات فوق‌العاده‌ای برای فضاهای کوچک طراحی شده‌اند که هر یک از آن‌ها می‌توانند زیباترین فضاها را برای شما خلق کنند. اگر قصد خرید بهترین مبل برای فضاهای کوچک را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به فروشگاه فرودیزاین بزنید. بدون شک مدل موردنظرتان را از میان محصولات متنوع این فروشگاه پیدا خواهید کرد. همینطور این امکان برای شما مهیا شده است که مبل‌ موردنظرتان را متناسب با انداز‌ه‌ی فضای زندگی‌تان سفارش دهید.

چنانچه به دنبال ساخت مبل با مدل سفارشی خود هستید، می‌توانید عکس مدل موردنظرتان را از طریق واتساپ یا تلگرام برای کارشناسان فرودیزاین ارسال کرده و امکان ساخت یا عدم ساخت آن را از کارشناسان ما جویا شوید. توجه کنید که برآورد قیمت مبل موردنظر از طریق واتساپ نیز امکان‌پذیر است. به یاد داشته باشید که تمامی این خدمات به‌صورت کاملاً رایگان صورت می‌گیرد.

گزینه‌ای اول فضاهای کوچک، مبل مدل ال شکل

این اصل را همیشه به خاطر بسپارید: مبل ال شکل در هر اندازه‌ای بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است. چرا که با استفاده‌ی بهینه از گوشه‌های اتاق باعث می‌شود، مرکز اتاق نشیمن شما خالی مانده و فضای پرتی در اتاق‌تان به وجود نیاید. به این ترتیب با اشغال فضای کمتر تعداد صندلی بیشتری در اختیار شما و خانواده‌تان قرار بگیرد. توجه کنید که حتی شما می‌توانید مبل ال را در ابعاد کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از اندازه واقعی خود نیز سفارش دهید. بهترین نوع چیدمان مبل ال برای خانه‌های کوچک، قرار دادن آن در گوشه‌های اتاق می‌باشد.

بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی بهترین انتخاب است؟

پیشنهاد ویژه: مبل ال توکیو

پیشنهاد ویژه: مبل ال یاس

پیشنهاد ویژه: مبل ال سورنا

مبل‌های مدل ال بهترین مبل برای فضاهای کوچک هستند چرا که از ایجاد فضاهای پرت جلوگیری کرده و کمترین فضا را اشغال می‌کنند.

 مبل دو نفره، ست مناسب فضاهای کوچک

اگر در فکر خرید ست مبل برای دکوراسیون‌تان هستید، می‌توانید به جای مبل سه نفره از مبل‌های دو نفره در ترکیب با صندلی‌های تک نفره استفاده کنید. مبل‌های دو نفره از نظر اندازه کوچکتر از کاناپه‌های سه نفره می‌باشند و برای نشستن دو نفر طراحی شده‌اند. با اینکه این مدل از مبل‌ها به عنوان بخشی از ست مبلمان خریداری می‌شوند اما با این حال به صورت مجزا نیز برای آپارتمان‌های کوچک بکار برده می‌شوند و می‌توانند جایگزین مبل سه نفره در فضای شما باشد.

بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی بهترین انتخاب است؟

پیشنهاد ویژه: مبلمان مدل نارین

لاوست‌ها، گزینه‌ای متفاوت برای دکوراسیون

لاوست‌ها که کوچکتر از مبل‌های دو نفره و بزرگتر از مبل‌های تک نفره هستند، یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توانند به عنوان بهترین مبل برای فضاهای کوچک مطرح شوند.  لاوست‌ها کاربردهای مختلفی دارند و به شکل‌های متنوعی از جمله برای ایجاد فضای دنج در کنار شومینه یا کتابخانه یا به عنوان بخشی از ست مبلمان در فضاهای کوچک بکار برده می‌شوند. عرض لاوست‌ها معمولا از ۱۲۰ سانتی‌متر تا ۱۸۰ سانتی‌متر متغیر است.

 مبلی با رنگ روشن؛ بهترین گزینه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب مبل برای فضاهای کوچک باید در نظر بگیرید، رنگ مبل است. رنگ‌ها از مهم‌ترین معیارها در طراحی دکوراسیون هستند؛ چرا که این پتانسیل را دارند که یک اتاق را کوچک‌تر و دلگیر  یا بزرگ و دل‌باز نشان دهند. بنابراین اگر به دنبال فضای دل‌باز و زیبایی هستید، بهتر است رنگ‌ها و تاثیرات‌ آن‌ها را بهتر بشناسید. از آن‌جایی که مبلمان بیشترین فضای یک اتاق را به خود اختصاص می‌دهد، پس باید توجه زیادی به رنگ مبل‌ نیز داشته باشیم.

بیشتر طراحان داخلی برای فضاهای کوچک، مبلمانی با رنگ روشن را توصیه می‌کنند. چرا که رنگ‌های روشن، نور را منعکس می‌کنند که همین باعث بزرگ‌تر به‌نظر رسیدن یک اتاق می‌شود. از طرفی می‌دانیم که رنگ‌های روشن منعکس‌کننده گرما و صمیمیت نیز هستند. پس در صورت استفاده از مبلمان رنگ روشن در فضاهای کوچک می‌توانیم شاهد روشنایی و گرمای دلنشین بیشتری در این فضا باشیم.

بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی بهترین انتخاب است؟

البته چنان‌چه علاقه‌مند به رنگ‌های تیره بوده و مایل به خریداری مبلمان تیره‌رنگ هستید، باز مانعی بر سر راه شما وجود ندارد. اما در این صورت توجه داشته باشید که رنگ‌های روشن اتاق بر رنگ‌های تیره غالب باشند. به عنوان مثال، رنگ دیوارها و پرده کاملاً روشن باشند تا رنگ تیره مبل را خنثی کرده و تضاد جذاب با رنگ تیره مبل‌ها خلق کنند. با این شرایط نیز می‌توانید یک فضای دوست‌داشتنی و جذابی را ایجاد کنید.

پیشنهاد ویژه: ست مبلمان روشان

پیشنهاد ویژه: ست مبلمان سروین

پیشنهاد ویژه: کاناپه مدل سینوس

پیشنهاد ویژه: کاناپه یونیک

توجه کنید که شما با خرید مبل از فروشگاه اینترنتی مبلمان فرودیزاین با تنوع بالایی در انتخاب پارچه مبلی روبرو خواهید بود. فرودیزاین به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده انواع مبل، با ارائه‌ی بیش از ۱۰۰۰ نوع طرح و رنگ پارچه مبلی و پرده‌ای، شرایطی را برای مشتری‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی طرح و رنگ‌های متنوعی را برای پارچه‌ی مبل‌شان انتخاب کنند و همزمان از مشاوره طراحان داخلی نیز استفاده نمایند.

به این ترتیب شما می‌توانید با طراحان داخلی در فرودیزاین مشورت بگیرید و در نهایت مطابق سلیقه‌ی خودتان طرح و رنگ پارچه مبلی‌تان را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه برایتان حاصل شود. شما می‌توانید مبل موردنظر خود را با رنگ دلخواه از فرودیزاین سفارش داده و فضای زیبایی را با آن ایجاد کنید.

مبل‌های مدل ال از پرطرفدارترین مبل‌های فروشگاه فرودیزاین هستند. این مبل ال شکل با رنگ روشن خود یکی از طراحی‌‌های منحصربفرد مجموعه فرودیزاین می‌باشد که در اندازه‌های متنوع قابل ساخت است.

مبل با پایه های بلند، بهترین مبل برای فضاهای کوچک

مبل پایه‌دار گزینه‌ی مناسب‌تری برای فضاهای کوچک می‌باشد چرا که توهم بزرگ بودن فضا را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. با اینکه بسیاری از افراد از این موضوع چشم‌پوشی می‌کنند اما بهتر است بدانید که همین نکته‌ی کوچک می‌تواند تاثیر بسزایی در دکوراسیون کوچک شما داشته باشد. در واقع شما با نشان دادن تمامی کف اتاق و زیر مبل، گویی فضای بیشتری از اتاق به نمایش گذاشته‌اید. بنابراین، اشخاص به صورت ناخودآگاه اتاق را بزرگ‌تر از آن‌چه که هست، تصور می‌کنند.

بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی بهترین انتخاب است؟

پیشنهاد ویژه: کاناپه مدل منتون

پیشنهاد ویژه: مبل تک آندیا

بهترین مبل برای فضاهای کوچک، مبل مدرن

یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی که در انتخاب بهترین مبل برای فضاهای کوچک مطرح هست، این است که چه سبک مبلی را انتخاب کنیم. همان‌طور که می‌دانید، مبل‌ها اغلب در سبک‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. اما کدام یک برای فضاهای کوچک مناسب‌تر است؟

طبق بررسی‌های انجام شده در این زمینه و به گفته کارشناسان طراحی داخلی، مبل‌های مدرن بهترین گزینه برای اتاق‌‌های کوچک هستند. چرا که اغلب مبل‌های مدرن در نهایت سادگی طراحی شده و معمولاً ظاهر جمع‌وجوری دارند. دسته‌های نازک و کوچک، پشتی ساده و بدون تاج و پارچه یکدست از ویژگی‌های بارز مبلمان مدرن است. این ویژگی‌ها دقیقاً همان مواردی هستند که یک مبل خوب برای فضاهای کوچک باید داشته باشد. در مقابل، مبل‌های شلوغ با تعداد زیادی دکمه، لمسه‌کوبی و یا منحنی‌های دوختی گزینه نامناسبی برای چنین فضاهایی هستند و باعث می‌شوند که فضا شلوغ‌تر بنظر برسد. شما باید توجه داشته باشید که در فضاهای کوچک میزان شلوغی اتاق را به حداقل برسانید.

علاوه بر این، سعی کنید مبلی را انتخاب کنید که دارای خطوط تمیز، منظم و ساختار یافته باشد. هرگونه خطوط اضافه و یا برجستگی‌های نامنظم می‌تواند ذهن را مشغول کرده و جلوه ناخوشایندی ایجاد کند. حفظ ظاهر و القای احساس نسبتاً منظم باعث می‌شود تا فضا بازتر و بزرگ‌تر بنظر برسد. نگران این موضوع نباشید که با وجود این ویژگی‌ها مبل شما کسل‌کننده به‌نظر خواهد رسید. شما می‌توانید از ترفندهای دیگری مثل افزودن کوسن بر روی مبل یا پهن کردن شال مبل به افزایش جذابیت مبل کمک کنید.

پیشنهاد ویژه: مبلمان مدل نارین

 مبلی با پشتی کوتاه، بهترین مبل برای فضاهای کوچک

طراحان داخلی معتقدند مبلی با پشتی کوتاهی انتخاب مناسب‌تری برای فضاهای کوچک است. پشتی بلند مبل همانند مبل بدون پایه عمل کرده و فضای کمی را در اتاق در معرض دید قرار می‌دهد. این موضوع در تناقض با اصل دکوراسیون فضاهای کوچک است. پس بهترین گزینه برای فضاهای کوچک مبل با پشتی کوتاه است.

قبل از خرید حتما اندازه‌گیری کنید، نکته‌ی آخر

اما به عنوان نکته‌ی آخر به شما توصیه می‌کنیم که با توجه به ابعاد منزل‌تان مبل‌تان را خریداری نمایید. شما باید پیش از مراجعه به فروشگاه و خرید مبل ابعاد مناسب مبل برای فضای موردنظرتان را بدانید. برخی از افراد تنها خواهان یک مبل در فضای کوچک خود هستند. در این صورت می‌توان یک مبل سه‌نفره را به راحتی در آن جا داد. اما اگر مبل‌های دیگری مثل مبل تک‌نفره در اتاق وجود دارد، پس باید مبل جمع‌وجورتری نظیر مبل دو‌نفره را انتخاب کرد. در این صورت فضای زیادی اشغال نشده و امکان جابجایی از میان مبل‌ها نیز میسر است.

ما در این مطلب سعی کردیم تا تمام ویژگی‌های بهترین مبل برای فضاهای کوچک را با شما در میان بگذاریم. از رنگ گرفته تا ابعاد مبل همگی در مناسب بودن یک مبل برای فضای موردنظر شما تاثیرگذارند. شما با رعایت کردن این نکات می‌توانید حداکثر استفاده را از خانه نقلی و کوچک خود داشته و دیگر مشکلی از این بابت نداشته باشید.

حالا شما برای ما بنویسید که بهترین مبل برای فضاهای کوچک باید چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟ شما کدام مدل مبل را برای خانه‌های کوچک مناسب می‌دانید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
بهترین مبل برای فضاهای کوچک: چه مدل مبلی بهترین انتخاب است؟

فرودیزاین

تولید مبلمان با کیفیت و سفارشی
انجام تمام کارهای ژورنالی و سفارشی شما

On Key

Related Posts