مجموعه فرودیزاین، تولید کننده انواع مبلمان سفارشی

بهترین مبل فروشی تهران | فروشگاه مبلمان فرودیزاین
جستجو کردن
Close this search box.
بهترین مبل فروشی تهران | فروشگاه مبلمان فرودیزاین
بهترین مبل فروشی تهران | فروشگاه مبلمان فرودیزاین

آخرین مطالب

مشاهده آخرین محصولات

جدید ترین و بهترین محصولات ما را در فروشگاه فرودیزاین مشاهده نمایید.

جهت سفارش محصولات می توانید به صورت خرید آنلاین و یا تماس با مجموعه اقدام نمایید.

اگر محصول دیگری مد نظرتان است تنها کافیست عکس محصول مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا با کیفیتی مثال زدنی آن را برایتان بسازیم…

دسته بندی محصولات:

ست مبلمان

مبل ال

کاناپه

مبل تک نفره

مبل اداری

ست میز و صندلی غذاخوری

میز غذا خوری

صندلی غذاخوری

صندلی بار

نیمکت

پاف

میز جلو مبلی

میز تلویزیون

میز عسلی

میز بار

میز کنسول

تخت

میز آرایش

پا تختی

شلف و کتابخانه

جا کفشی

تابلو

آینه

ساعت

بهترین مبل فروشی تهران | فروشگاه مبلمان فرودیزاین

بهترین مبل فروشی تهران | فروشگاه مبلمان فرودیزاین

بسیاری از فروشگاه‌های مبلمان این روزها هم به‌صورت آنلاین و هم حضوری در سراسر کشور فعالیت می‌کنند که می‌تواند گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهند. البته ممکن است سخت باشد و هنگام انتخاب بهترین مبل فروشی باید به نکات زیادی توجه کرد. اگر شما هم به دنبال بهترین فروشگاه مبلمان در تهران هستید، بهتر است آن را طبق قوانین و مقرراتی انتخاب کنید زیرا هر سهل‌انگاری کوچک می‌تواند شما را از خرید خود پشیمان کند و هزینه‌های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. توصیه می‌کنیم مقالات دیگر فرودیزاین را نیز مطالعه کنید و با ما در این مقاله همراه باشید تا یکی از بهترین‌ها را در این زمینه به شما معرفی می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی: مبلمان سفارشی چگونه ساخته می شود.

خرید مبل نیاز به زمان و توجه زیادی دارد و نباید عجله‌ای در این زمینه داشته باشد. فاکتورهای زیادی مانند سبک، شکل، کیفیت ساخت و عوامل دیگری وجود دارد که باید هنگام خرید در نظر بگیرید. اما قبل از همه این‌ها، باید بهترین فروشگاه مبلمان را انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید به‌راحتی به او اعتماد کنید تا بعداً از خرید خود پشیمان نشوید. در ابتدا بگوییم که حضور فیزیکی فروشگاه‌های مبلمان در سطح شهر تأییدی بر کیفیت کار آن‌ها نیست. اما می‌توان به فروشگاه و تولیدی که امکان بازدید از محصول در حال ساخت را به مشتری می‌دهد اعتماد بالاتری کرد. ما در فرودیزاین هر زمان که شما بخواهید امکان بازدید از محصول سفارشی شما را فراهم می‌آوریم تا از کیفیت ساخت اطمینان پیدا کنید.

بهترین مبل فروشی تهران | فروشگاه مبلمان فرودیزاین

در حاضر پیشرفت تکنولوژی بسیاری از مشکلات خرید فیزیکی را حل کرده است و نیازی نیست که مانند گذشته روزها و ساعت‌ها در سطح شهر و در بین فروشگاه‌های مختلف بگردید تا بتوانید مبل موردعلاقه‌تان را بیابید. شما می‌توانید از هر نقطه شهر تهران فقط با دسترسی به اینترنت هر مدل مبلی را به‌راحتی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

بنابراین، صرفاً به دلیل اینکه یک فروشگاه مبلمان دارای فروشگاه در تهران است، لازم نیست به آن اعتماد کنید. شاید فروشگاه حتی شعبه‌های زیادی در شهر داشته باشد و بدترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. این مورد در مورد فروشگاه‌های مبلمان که فقط در بسترهای فضای مجازی فعالیت می‌کنند نیز صدق می‌کند. قرار دادن یک کسب‌وکار فقط در فضای مجازی 100٪ عاقلانه نیست. بهترین راه‌حل این است که هنگام انتخاب فروشگاه مبلمان خود، فاکتورهای خاصی را در نظر بگیرید. در بخش‌های بعدی به این موضوع پرداخته‌ایم. اما قبل از آن می‌خواهیم یکی از بهترین فروشگاه‌های مبلمان تهران را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه فرودیزاین یکی از بهترین‌ها در زمینه مبلمان و دکوراسیون است و امکان خرید مبل‌های باکیفیت در سبک‌ها و اندازه‌های مختلف و سفارشی را برای تمام مشتریان فراهم می‌کند. تنوع مبل راحتی، مبل کلاسیک، صندلی و انواع اکسسوری در فروشگاه اینترنتی فرودیزاین بسیار بالاست، شما می‌توانید مدلی متناسب با سبک و سلایق زیبایی‌شناسی خود بیابید و یا تصویر محصول موردنظرتان را برای ما ارسال کنید تا آن را برایتان بسازیم. هر یک از محصولات این فروشگاه در هر شکل و رنگی قابل سفارش است. اگر قصد دارید یک مبل جدید و منحصربه‌فرد برای منزل خود سفارش دهید، پیشنهاد می‌کنم از فروشگاه اینترنتی فرودیزاین دیدن کنید.

مجموعه فرودیزاین با ارائه بیش از 1000 نوع طرح و رنگ پارچه ترکی و اروپایی به مشتریان این امکان را می‌دهد که انواع و رنگ‌های مختلف را برای روکش مبل انتخاب کنند و درعین‌حال از توصیه‌های طراحان برای تولید باکیفیت‌تر استفاده کنند. لازم به ذکر است که طرح مشاوره و قیمت‌گذاری رایگان بوده و هزینه‌ای نخواهید داشت. اما بزرگ‌ترین مزیت فروشگاه مبل فرودیزاین امکان سفارشی‌سازی مبل، کاناپه L شکل، صندلی استراحت، میز آرایش، بوفه، کنسول، جلو مبل، پاف، قفسه کتاب به سلیقه خودتان است. بنابراین اگر مدل موردنظر خود را در فروشگاه اینترنتی پیدا نکردید می‌توانید از سایت‌های خارجی کمک بگیرید و در هنگام انتخاب نوع و استایل موردنظر خود با مشاوره سایت فرودیزاین مشورت کنید. همکاران ما شما را از طریق امکان ایجاد و سفارشی‌سازی مدل موردنظر راهنمایی خواهند کرد. فقط با شماره تلفن 09121951129 تماس بگیرید و جزئیات کامل مبلمان سفارشی را دریافت کنید. همچنین می‌توانید از طریق واتس اپ و اینستاگرام با ما در تماس باشید.

بهترین مبل فروشی تهران | فروشگاه مبلمان فرودیزاین

اما به هر دلیلی اگر فروشگاه مبلمان دیگری را مدنظر دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب آن حتماً ادامه مطلب را مطالعه کنید و جستجوی بهترین مبل فروشی تهران را با ارزیابی ویژگی‌ها و صلاحیت‌های آن‌ها آغاز کنید. اما چگونه؟! ما در ادامه نکاتی که باید به هنگام انتخاب فروشگاه مبلمان باید به آن توجه کنید را برای شما گردآوری کرده‌ایم. مطمئنا به هنگام انتخاب فروشگاه مبلمان با در نظر داشتن این نکات بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید.

چطور بهترین مبل فروشی تهران را پیدا کنیم؟

حتماً بهتر از ما می‌دانید که تعداد فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان مبلمان به‌سرعت در حال افزایش است و انتخاب فروشگاهی که مبلمان و محصولات باکیفیت ارائه می‌دهد دشوار است. قطعاً برای خرید مبل هزینه زیادی خواهید پرداخت و هرگونه سهل‌انگاری می‌تواند شما را از خرید خود پشیمان کند. ما در مجموعه فرودیزاین به عوامل مهمی اشاره کرده‌ایم که به شما در انتخاب بهترین فروشگاه مبلمان در تهران کمک می‌کند.

با مشاوره تلفنی میزان سواد و اطلاعات آن‌ها را بسنجید.

به نظر ما بهترین فروشگاه‌های مبلمان باید دارای مشاوران و فروشندگانی باشند که اطلاعات و دانش خاصی در زمینه کاری خود داشته باشند و بتوانند به‌خوبی به سؤالات مشتریان پاسخ دهند. برای یک خرید موفق، باید اطلاعات دقیقی در مورد جنس قاب و پارچه مبل به دست آورید که این امر تنها با کمک متخصصان یا فروشندگان امکان‌پذیر است. اگر فروشگاه مبلمان موردنظر شما را تشویق به خرید بدون دادن هیچ اطلاعاتی کرد، بهتر است به عقب برگردید و بیشتر فکر کنید.

بهترین مبل فروشی تهران | فروشگاه مبلمان فرودیزاین


برای مثال می‌توانید به راحتی از طریق شماره تماس مجموعه فرودیزاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید از طریق واتس اپ و اینستاگرام با کارشناسان ما صحبت کنید تا شما را در خرید مبل راهنمایی کنند. در واقع اطلاعات دقیق هر محصول در قسمت فروشگاه ارائه می‌شود. جدا از آن، می‌توانید مستقیماً در شبکه‌های اجتماعی با ما تماس بگیرید و سؤالات خود را از کارشناسان ما بپرسید

کیفیت را فدای قیمت کم نکنید.

از زمان‌های قدیم شنیده‌ایم که هیچ بازاری بدون احتیاط وجود ندارد. واقعیت این است که استفاده از مواد و متریال اصلی در ساخت مبل، هزینه تولید آن را افزایش می‌دهد. اگر مغازه ارزان‌ترین مبلمان را تولید و به فروش می‌رساند، باید آن را نادیده بگیرید. به یاد داشته باشید که مبل برای مدتی مهمان منزل شما نیست و می‌خواهید برای مدت زیادی از آن با خیال راحت استفاده کنید. با خرید از فروشگاه فرودیزاین می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به بدنه و اسکلت مبل، پارچه مبل و حتی مراحل تولید مبل را از کارشناسان ما بخواهید و با خیال راحت خرید کنید.

فعالیت آن‌ها در بستر مجازی را دنبال کنید.

این روزها فعالیت در بستر مجازی برای کسب و کارها ضروری است و به نوعی وجههٔ حرفه‌ای آن‌ها را نشان می‌دهد. یکی از فاکتورهایی که می‌توانید حرفه‌ای بودن آن‌ها را بررسی کنید، دقیقاً همین مورد است. پس حتماً سایت و شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را دنبال کنید و رفتار آن‌ها را در بستر مجازی بسنجید

به‌هرحال فروشگاهی که بر روی سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود سرمایه‌گذاری می‌کند، حتماً برند معتبری است. علاوه بر این شما می‌توانید بفهمید که فروشگاه مدنظر شما چگونه با مخاطبان خود برخورد می‌کند؟ آیا اصلاً برای مخاطبان خود ارزش و احترامی قائل است یا فقط به فکر فروش بیشتر می‌باشد؟

مطمئنا فروشگاهی که بر روی سایت، شبکه‌های اجتماعی و مشاوران خود زمان و هزینهٔ زیادی صرف کرده باشد، کار درست و قابل‌اعتماد است. مثلاً در وبلاگ فرودیزاین ما به‌روزترین اطلاعات در مورد آرایه‌گری و طراحی داخلی را پوشش می‌دهیم و اطلاعات دقیق و مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهیم. همینطور اینستاگرام فرودیزاین به صورت کاملاً حرفه‌ای پیش می‌رود که پیشنهاد می‌کنم حتماً ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بهترین مبل فروشی تهران | فروشگاه مبلمان فرودیزاین

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم با معرفی شرایط بهترین فروشگاه‌های مبلمان در تهران شما را راهنمایی کنیم. اگر بنا به دلایلی فروشگاه مبلمان دیگری به‌غیراز فرودیزاین را انتخاب می‌کنید، حتماً نکات ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید. اگر به دنبال تغییر مهمی در زیبایی خود هستید، توصیه می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی فرودیزاین مراجعه کنید. جدیدترین طرح‌های مبلمان امروزی به همراه قیمت و مشخصات آن‌ها در فروشگاه اینترنتی مبلمان فرودیزاین موجود است. لطفاً توجه داشته باشید که اگر قصد خرید مبل با سبک منحصربه‌فرد و سفارشی رادارید، می‌توانید عکس آن را برای کارشناسان مجموعه ما ارسال کنید تا آن را با اندازه‌های سفارشی شما طراحی و تولید کنند. حال که مقاله بهترین فروشگاه مبلمان تهران را مطالعه کردید، چه تجربه‌ای در این زمینه به دست آورده‌اید؟ آیا تا به امروز به دلیل عدم آشنایی با شرایط تولیدی مناسب دچار ضرر و زیان شده‌اید؟ اگر پیشنهاد یا سوالی دارید می‌توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
بهترین مبل فروشی تهران | فروشگاه مبلمان فرودیزاین

فرودیزاین

تولید مبلمان با کیفیت و سفارشی
انجام تمام کارهای ژورنالی و سفارشی شما

On Key

Related Posts