مجموعه فرودیزاین، تولید کننده انواع مبلمان سفارشی

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران
جستجو کردن
Close this search box.
۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران
۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران

آخرین مطالب

مشاهده آخرین محصولات

جدید ترین و بهترین محصولات ما را در فروشگاه فرودیزاین مشاهده نمایید.

جهت سفارش محصولات می توانید به صورت خرید آنلاین و یا تماس با مجموعه اقدام نمایید.

اگر محصول دیگری مد نظرتان است تنها کافیست عکس محصول مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا با کیفیتی مثال زدنی آن را برایتان بسازیم…

دسته بندی محصولات:

ست مبلمان

مبل ال

کاناپه

مبل تک نفره

مبل اداری

ست میز و صندلی غذاخوری

میز غذا خوری

صندلی غذاخوری

صندلی بار

نیمکت

پاف

میز جلو مبلی

میز تلویزیون

میز عسلی

میز بار

میز کنسول

تخت

میز آرایش

پا تختی

شلف و کتابخانه

جا کفشی

تابلو

آینه

ساعت

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران

در این زمانه سبک دکوراسیون مدرن به یکی از سبک های محبوب در بین مردم تبدیل شده است. سبک دکوراسیون مدرن طراحی منحصر به فردی دارد و ارزش های خاص خود را دارد. اما واضح است که این مورد با وجود رعایت اصول و نکات مهم در کشورهای مختلف به روش های مختلف قابل انجام است. در این مقاله در وبلاگ مجموعه فرودیزاین، ما نمونه های جستجوی یک ساختمان مدرن در تهران را بر روی شما بررسی کرده ایم. پس از مطالعه این مقاله، ایده خوبی در مورد طراحی داخلی مدرن به دست خواهید آورد.

ترکیب دو نوع دکوراسیون مدرن و ایرانی همیشه جالب و فوق العاده است و بسیاری از شهروندان تهرانی با این کار فضایی صمیمی و منحصر به فرد را در خانه های خود ایجاد می کنند. اگر شما هم به دنبال ایده برای چیدمان این گونه دکوراسیون ها هستید به عکس ها و توضیحات این 10 مدل توجه کنید. هر کدام از آنها نکات و ترفندهایی دارد که می تواند به شما در تزئین خانه کمک کند.

دکوراسیون خانه مدرن شماره ۱ با فرودیزاین

دکوراسیون این خانه در تهران کاملا به سبک مدرن است. اگر این سبک را بشناسید، می دانید که یکی از ویژگی های مهم آن استفاده از رنگ های خنثی و روشن است. در طراحی این دکوراسیون به این امر توجه ویژه ای شده و با استفاده از رنگ های خنثی سعی شده فضاهای موجود بزرگتر و بازتر به نظر برسند.

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران


فضای داخلی این خانه با مبلمان زیبا و مدرن فرودیزاین تزئین شده است. رنگ همه مبلمان با هم مطابقت دارد و به همین دلیل زیبا و روشن است. حتی میزهای تلویزیون و کنسول هم رنگ مبل هاست و رنگ چوب آنها با کف آن همخوانی دارد. در مرکز خانه فرش ایرانی را می بینیم که یکی از با ارزش ترین و مهم ترین عناصر دکوراسیون ایرانی است.

بیشتر بخوانید: مبلمان سفارشی چگونه ساخته می شود

از لوازم مورد استفاده در این دکوراسیون می توان به چمن سبز، آباژور، تیرک و لامپ اشاره کرد. نقش مهم لوستر در منازل ایرانی را نمی توان نادیده گرفت. لوستر یکی از مهمترین عناصر نورپردازی منزل است. صاحبان این خانه بهترین انتخاب را در لوستر انجام دادند و مدلی ساده و زیبا را برای پذیرایی خانه انتخاب کردند.

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های خانه است که باید با اتاق های دیگر به سبک مدرن ترکیب شود، ام دی اف یا شیشه با کیفیت بالا با عملکرد جسورانه و سبک مدرن. بنابراین در این خانه از شیشه های بلند استفاده شده و کابینت ساخته شده است. همانطور که گفتیم رنگ های روشن برای خانه های مدرن مناسب هستند.

دکوراسیون خانه مدرن شماره 2 با فرودیزاین

اولین موردی که در این خانه مدرن ایرانی جلب توجه می‌کند، فرش ایرانی اصیل است. گاهی در دکوراسیون خانه های مدرن تهران برای این‌که فضا از یک‌رنگی و خنثی بودن درآید، از فرش‌های قرمز رنگ استفاده می‌کنند. البته در این فرش رنگ آبی هم وجود دارد که با مبل‌ها و پرده آبی رنگ به خوبی ست شده و هارمونی جذاب و دوست‌داشتنی خلق کرده است.

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران

سایر مبلمان مثل میز عسلی، میز جلو مبلی، کنسول و میز تلویزیون از ام‌دی‌اف سفید قهوه‌ای طراحی شده‌ و فضای مدرنیته خانه را بیشتر نمایان کرده‌ است. همانند سبک مدرن در این دکوراسیون سعی شده تا تنها المان‌ها ضروری به کار برده شوند. بنابراین اکسسوری‌های کمی وجود داشته و اغلب گل و گیاه هستند.

کابینت‌ها هم به همان جنس و رنگ مبلمان کوچک مثل میز عسلی و کنسول است. مدل آشپزخانه هم L بوده و فضای آن با یک میز و صندلی ناهارخوری کاملاً مدرن با فضای پذیرایی جدا شده است.

دکوراسیون خانه مدرن شماره 3 با فرودیزاین

این طرح یکی دیگر از دکوراسیون های یک خانه مدرن در تهران است که توسط یک خانم خانه دار با سلیقه و جالب طراحی و آماده شده است. اگرچه اتاق کوچک است، اما مالکان نه تنها توانستند با هنر زیبا فضایی زیبا خلق کنند، بلکه فضا را بزرگتر جلوه دهند. در این دکوراسیون علاوه بر رنگ های خنثی، رنگ صورتی نیز برای ایجاد فضای شادی و سرگرمی اضافه شده است. تمامی مبلمان مدرن و در بهترین حالت ممکن می باشد. یک میز ناهارخوری در طرف دیگر اتاق وجود دارد. میز ناهارخوری به عنوان مبلمان بر اساس اصول این دوره طراحی شده و بسیار ساده و زیبا است. علاوه بر این، لوسترهای نصب شده در این خانه دارای ویژگی های متفاوت و طبیعی بوده و به سبک مدرن نزدیک است.

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران

دکوراسیون خانه مدرن شماره 4 با فرودیزاین

چهارمین دکوراسیون مدرنی که می خواهیم به شما نشان دهیم مربوط به خانه های نقلی در تهران است. علاوه بر استفاده از رنگ های ملایم و خنثی در مبلمان، دیوارها نیز به رنگ های ملایم و زرد رنگ آمیزی می شوند. همین رنگ مبلمان، دیوارها و فرش های ما فضای آرامی ایجاد می کرد. از رنگ زرد نیز به عنوان رنگ مکمل استفاده می کنند. توجه داشته باشید که همه عناصر درخت شبیه به هم هستند و رنگ درخت ثابت است.

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران


لوستر و چراغ های تزیینی در خانه های ایرانی بسیار مهم است. بنابراین در کنار سایر تجهیزات،دسترسی به لوستر و لامپ در گوشه خانه یا در کنترل قرار می گیرد.

دکوراسیون خانه مدرن شماره 5 با فرودیزاین

در دکوراسیون خانه حتماً باید یک نقطه کانونی برای خود در نظر بگیرید و مبلمان را حول آن بچینید. در این دکوراسیون تلویزیون و میز آن نقطه کانونی در نظر گرفته شده و مبلمان به صورت نیم‌دایره دور آن چیده شده‌اند. فرش هم میان مبل‌ها قرار گرفته و فضای دنجی را برای تماشای تلویزیون در عصرهای دل‌انگیز را فراهم کرده است. این روزها میزهای جلو مبلی مربعی شکل بزرگ در دکوراسیون مدرن ایرانی بسیار مد شده‌اند. شما هم در صورت دلخواه می‌توانید همانند تصویر از چنین میزهایی تهیه کنید.

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران

کابینت‌های ساده و روشن از جمله ویژگی‌های سبک مدرن است. در این دکوراسیون هم به این موضوع توجه شده و کابینت‌هایی در کمال سادگی از جنس ام‌دی‌اف ساخته شده است.

ورودی خانه جزو کلیدی‌ترین و اولین نقاط منزل است که به‌هنگام ورود به منزل دیده می‌شود. معمولاً سبک و طراحی شیک منزل از همان ورودی‌اش پیداست. پس حتماً توجه ویژه‌ای به این نقطه داشته باشید. در این دکوراسیون، طراحان با آینه‌کاری و استفاده از پاف و المان‌های تزئینی دیگر فضای چشم‌گیری را طراحی کرده‌اند.

دکوراسیون خانه مدرن شماره 6 با فرودیزاین

ترکیب رنگ سبز و قهوه ای در این خانه عالی واقعا جذاب است. یکی از ساختمان های مدرن تهران است که به شکلی زیبا و مدرن طراحی شده است. اگرچه طراحی این بنا به طراحی غربی نزدیک است. با این حال استفاده از فرش‌ها، پرده‌ها و لوسترهای مدرن همچنان یادآور دکوراسیون ایرانی است.
جلوی یکی از دیوارهای خانه، تلویزیون و میز دیواری آن روی دیوار قرار گرفته است. امروزه بسیاری از خانه های مدرن از این روش برای زیباتر شدن خانه، علاوه بر صرفه جویی در فضا، استفاده می کنند. دیوار پشت تلویزیون طراحی جالبی دارد و این فضا را جذابتر می کند. از جمله مواردی که این خانه را تزئین می کند می توان به گلدان های زیبا و هنر چوب اشاره کرد.

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران


مبل L شکل نماد مدرنیته است. در خانه های ایرانی از مبل ها بسیار استفاده می شود. زیرا می تواند افراد زیادی را در فضای کوچکی بپذیرد و نیاز شما را به سایر مبلمان برطرف کند. میز جلوی مبل در این دکوراسیون نیز جالب است و ترکیب فلز و چوب به خوبی خودنمایی می کند. می توانید از این الگو الهام بگیرید و در خانه مدرن خود از آن استفاده کنید.

دکوراسیون خانه مدرن شماره 7 با فرودیزاین

سبک مدرن بهترین انتخاب برای خانه‌های کوچک و نقلی است؛ زیرا ضروری‌ترین وسایل در دکوراسیون منزل به کار می‌رود. این وسایل مدرن نیز حجم کمی دارند و کم‌ترین فضا را به خود اشغال می‌کنند. بنابراین، طراح این منزل بهترین سبک را برای دکوراسیون آن انتخاب کرده است.

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران

استفاده از آینه چه در سبک مدرن و چه در سبک ایرانی رواج زیادی دارد. آینه در کنار زیبایی که به خانه اضافه می‌کند، باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن آن می‌شود. میز نهارخوری که در مقابل این آینه قرار گرفته، مدل مدرنی داشته و یک طرف آن همانند یک نیمکت طراحی شده است.

دکوراسیون خانه مدرن شماره 8 با فرودیزاین

این یکی دیگر از دکوراسیون خانه های مدرن در تهران است که در عین حال شیک، زیبا و کمی مجلل به نظر می رسد. پایه های طلایی مبل و میز تلویزیون طلایی رنگ این دکوراسیون فضایی مجلل ایجاد کرده است. میز و صندلی ناهار خوری مانند مبل ال، ترکیبی از دو رنگ خاکستری و آبی است. حتی دیوار کنار میز ناهارخوری به رنگ خاکستری رنگ شده و هماهنگی زیبایی با بقیه ایجاد می کند. علاوه بر این، پرده در یک رنگ جذاب تهیه شده است.

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران


میز جلوی مبل و دو میز تلویزیون طراحی یکسانی دارند. شیشه و فلز در کنار هم می توانند چیزهای شگفت انگیزی خلق کنند. همانطور که می بینید ارائه تصویر روی شیشه میز شیشه ای فضا را دو چندان کرده بود.

دکوراسیون خانه مدرن شماره 9 با فرودیزاین

اگر به هر دلیلی از رنگ‌های خنثی و یکنواخت خوشتان نمی‌آید؛ اما همچنان تمایل به استفاده از سبک مدرن دارید، می‌توانید رنگ‌های شاد و متفاوت را به کار ببرید. با این‌که سبک مدرن با رنگ‌های خنثی شناخته می‌شود، ولی در این سبک می‌توانید هر آن‌طور که می‌خواهید دکوراسیون کنید. هیچ محدودیتی پیش پای شما نیست. مثل همین دکوراسیونی که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. رنگ‌های استفاده شده در این دکوراسیون ترکیبی از رنگ‌های آبی، زرد و صورتی است؛ با این حال رنگ غالبی که برای خود انتخاب کرده، رنگ آبی است.

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران

میز و صندلی ناهارخوری ۶ نفره آن نیز همرنگ مبل‌ها است. طراح با گذاشتن مبل‌ها در وسط پذیرایی یک دیوار فرضی میان اتاق پذیرایی و اتاق غذاخوری ایجاد کرده است. گاهی با این روش‌ها می‌توان فضاها را به نحو احسنت جداسازی کرد.

این یکی از دکوراسیون خانه های مدرن تهران است که به معنای واقعی کلمه هم سبک مدرنیته و هم سبک ایرانی را به نمایش گذاشته است. فرش‌های ایرانی، آینه و شمعدان، فیتیله و گلدان‌های رنگی در مقابل مبلمان مدرن تضاد جالب و هیجان‌انگیزی را به وجود آورده است.

دکوراسیون خانه مدرن شماره 10 با فرودیزاین

در ساختمان های مدرن تهران، دکوراسیون های مدرن بر پایه تجمل گرایی فراوانی وجود دارد. در تمام دکوراسیون این خانه از رنگ های خاکستری و مشکی استفاده شده است. به همین دلیل حتی فرش ها و تزیینات نیز به یک رنگ ساخته می شوند. مبلمان این دکوراسیون مدل چستر و از کتان می باشد. مبل های چستر از مواد مختلفی ساخته شده اند. بنابراین، هر نوع برای انواع خاصی از زیبایی مناسب است. در این دکوراسیون نوع پارچه نزدیک به سبک فعلی انتخاب می شود.
این دکوراسیون ساده و زیباست. صندلی میز ناهارخوری آن یکی از جدیدترین طرح ها بوده و دارای لولا در پشت برای کشیدن آسان می باشد. میز ناهارخوری هم طرحی سنگی دارد و جذاب و زیباست.

۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران

سخن پایانی فرودیزاین

در این مطلب سعی کردیم دکوراسیون منزل مدرن در تهران را به شما نشان دهیم و ایده هایی برای تزیین منزل خود ارائه دهیم. همانطور که می بینید همه این سبک ها ترکیبی از سبک های مدرن و ایرانی هستند. اما هر کدام با چیزها و روش های مختلفی در این سبک تزیین شده اند. از این حساب می توان نتیجه گرفت که هدف فرودیزاین رضایت شماست. با رعایت چند نکته کوچک می توانید به دکوراسیون مورد نظر دست پیدا کنید. برای آماده سازی فضا و دکوراسیون داخلی خود می توانید از مشاوره رایگان فرودیزاین بهره مند شوید. تجربیات خود را در زمینه دکوراسیون داخلی با ما به اشتراک بگذارید…

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
۱۰ دکوراسیون لاکچری خانه های مدرن تهران

فرودیزاین

تولید مبلمان با کیفیت و سفارشی
انجام تمام کارهای ژورنالی و سفارشی شما

On Key

Related Posts